onsdag, februari 23, 2011

Vecka 20

Idag går jag in i vecka 20 och därmed har halva tiden gått. Herregud, svårt att fatta att om drygt 20 veckor kommer en liten bebis till. I början av graviditeten känns det som man aldrig ska komma så långt, som att det tar dubbelt så lång tid. Och sjukt jobbig är början av en graviditet, i allafall för mig. Trött, illamående, alla lukter får en att må dåligt, helt slut hur mycket man än sover.. De senaste veckorna har jag fått energin tillbaks och det är skönt.

Jag har frågat Nemo några gånger vad han tycker att lillebror ska heta. En gång sa han Stinky och två gånger Hästen. Jag vet inte riktigt vilket jag tycker är finast. Stinky Siljesvärd eller Hästen Siljesvärd. Det tåls att tänka på.

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Ha ha så himla gullig, men ja Hästen var ju fint namn;-) *fniss*
Ja de är inte klokt va tiden går fort, vill stoppa den just nu o bara njuta av min lilla ettåring;-)!
Kram K

Elin sa...

Haha, det blir svårt val där! Hästen eller Stinky... X-D

Anna sa...

Som stort muminfan röstar jag på Stinky, men du kanske kan föreslå Sniff Siljesvärd för Nemo? :)