måndag, februari 14, 2011

Ultraljud

Idag klockan halv två var vi i lund på ultraljud. Allt såg jättebra ut och det var en pigg liten bebis i magen. Vi fick beräknad förlossning den 19 juli så nu byter jag vecka på onsdagar och går in i vecka 19 i övermorgon istället för idag. Bebisen var så söt och jättelik nemo när han var nyfödd!







Och så det ni alla väntat på! Ska nemo få en lillasyster eller lillebror? Först vill jag säga att det är superroligt med alla gissningar och tacka för ert engagemang. Nemo kommer att bli en stolt storebror till en liten pojke!

5 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhhh va häftigt!! Guuud va roligt! Grattis till att du blir änu en pojkmamma, precis som jag;-)
Kram K

Anonym sa...

Grattis!!!! då hade jag fel som trodde att du skulle få en flicka ;-)
Mercan.

Sara. sa...

vad häftigt. dock var jag säker på att det var en tös :)

Grattis :D

Anonym sa...

Grattis! då gissade jag fel. Men det va ju 50% chans..;-)

Thina

Elisa sa...

Så roligt med en kille till :-)
Stora grattiskramar till er alla