lördag, februari 12, 2011

Full och gravid

Ja det var jag i natt. I mina drömmar alltså, bedrövligt vore det väl annars. När jag var gravid med Nemo drömde jag två gånger att jag "råkade" dricka mig full och nu i den här drömmen hade jag ångest för att jag tänkte att då var det bara drömmar men NU var det på riktigt. Riktigt obehagligt så när jag vaknade och insåg att det var just en dröm blev jag väldigt lättad.

Varför drömmer man sånna saker egentligen? Någon som vet? Någon som också drömfull och gravid?

2 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Jag drömde i natt att sonen och jag tog ett varsit strypgrepp på varandra.... Det är väl så att man ofta drömmer om saker man är rädd för, saker som är tabu och som man aldrig aldrig skulle göra i riktiga livet. Tror att det är hjärnans sätt att jävlas med oss. Typ.

Jenny Shima sa...

Det är väl något undermedvetet. Jag har drömt att jag har glömt att hämta Oliver på dagis men det har ju inte hänt.