fredag, februari 18, 2011

Shoppingbegär

Nemo hade sjukt mycket kläder när han var bebis, mest i storlek 56 eftersom det var det jag köpt mest av och det som vi fick mest av. Så nu behöver ju bebisen egentligen inget men det går ju inte att låta bli att kika efter söta små pyttekläder. När Nemo flyttat upp på sitt rum och fårr förvaring till sina kläder där ska jag ta fram lådan med de minsta kläderna och kolla över vad som ska vara kvar och inte. Vissa kläder blev väldigt urtvättade och vissa kanske inte är så fina så de får bytas ut. Något nytt måste bebisen behöva så jag får shoppa lite iallafall! Något som han faktiskt behöver är bodys med kort ärm och bodysuits med korta ben och korta ärmar eftersom han antagligen kommer att födas när det är som varmast. Nemo föddes ju i början av augusti och då var de också väldigt varm men jag trodde bebisar var tvungna att vara klädda som på nordpolen så han hade typ alltid byxor och långärmat, stackaren.





Lite kläder från KappAhls Newbie-kollektion som bebisen kan tänka sig. Igår fick jag ett sms om ta 3 betala för 2 på alla barnkläder så jag tänkte ta en titt idag.

Inga kommentarer: