onsdag, december 15, 2010

Trögstartad

Efter en riktigt seg och trött morgon fick jag lite mer energi och påbörjade städning och sen gick jag en långpromenad med Nemo. Det är rätt kallt ute men friskt och skönt. När vi kom hem fick jag lite julkänslor som inte riktigt funnits innan så jag har lagt ut lite jullöpare och ställt fram en och annan tomte. Jag möblerade om i köket också, det är ju så litet så det går bara att ha bordet, bänken och soffan på två olika sätt så jag brukar variera lite mellan dem. Jag ska ta lite bilder och visa sen!

Såg ni Desperate Housewives igår?? Så sjukt spännande, jag trodde hjärtat skulle stanna! Vem sköt Paul, Bree eller Lee kanske? Och hur ska det gå för Susan??

2 kommentarer:

evelina sa...

Jag vet sjukaste avsnittet!!!
Jag tror hans fru sköt honom, men jag är inte säker på att han dör.

Susan klarar sig alltid, nu får ju Mike komma hem och ta hand om henne=)

åhh hur ska vi överleva tills våren??

Linnéa sa...

eller kanske feicia som kommit ut från fängelset och sköt honom???????