onsdag, december 08, 2010

Mail från en journalistbekant:

Hej bästa Linnea! Nu är jag på reportagestigen igen. För magasinet Kattis & co söker jag folk till följande reportage ”Gissa vårt förhållande”. Ibland ser man ju folk på stan och blir nyfiken: hur hör de ihop? Är de ett par? Mor och vuxen son? Eller bara vänner?

Jag ska därför ha med lite överraskande par: typ syskon med stor åldersskillnad, äldre kvinna som är gift med ung man eller ett riktigt udda vänskapspar. Det blir fina bilder och en rolig intervju.

Känner du några som tycker att det skulle vara roligt att vara med? Maila gärna.


Är det någon som skulle passa i reportaget? Vet ni någon eller passar ni själva in? Skriv en kommentar eller maila mig på linnea_siljesvard@hotmail.se.

2 kommentarer:

Kalle sa...

Jag är ihop med en äldre!

Nina sa...

Hahahahaha - du är bäst Kalle!