lördag, december 04, 2010

Fjåniga Kalle

Kalle tycker att jag döper mina kaniner till så töntiga namn. Han bara flinade dumt när jag sa att jag ska döpa nya honan till Fiona och så sa han att han ska kalla henne fjåniga Fiona. Då frågade jag vad han tyckte var ett bra kaninnamn och vet ni vad han tyckte var coolt? SNICKERS! Hallå, har jag missat att Kalle är 10 år? Min kompis Ninas systers barn fick två kaninungar av mig och de döpte dem till Chips och Dippa och det tyckte Kalle var sjukt bra namn.

4 kommentarer:

äppelblomman sa...

*asg* Chips o dippa. Och så en liten snickers;-) Ha ha jag skrattar ijäl mej... Fiona är jättefint, men de kanske vi tycker bara för att vi är 30 år?;-)
Kram på dej

Anonym sa...

Chips och dippa ÄR skitbra namn!

//Noah & Ludvig

*Fniss*

//Nina

MiaMaria sa...

Åhh nej!! Jag som gillade Snickers som namn. Jag hade en katt som hette Disco *fjortis*

Kalle sa...

Linnea har börjat ljuga rätt mycke om mej i sin blogg tycker jag! Mina förslag på namn var Gudrun och Pompe och inte något annat! Bara för att Linneas förslag är hästnamn behöver hon inte hänga ut mej.