måndag, december 20, 2010

Gordon Ramseys Ultimate Christmas

Har ni sett reklamen för det programmet? Varje gång jag ser den vill jag slå sönder tv'n för jag blir så irriterad. Det är så överdrivet när Gordon, mannen i familjen, står i köket och svänger ihop både det ena med det andra samtidigt som han skojar med sina barn som med tindrande ögon är lydiga och glada. Han tar sig tid och kysser sin gamla mamma mitt i julstöket och hans ljuva fru behöver bara bemöda sig med att öppna vinet och sen kan hela perfekta familjen sitta och glittra och vara lyckliga.

Eller är det kanske så i alla familjer utom min?

2 kommentarer:

Sara. sa...

jag tycker att det ser fruktansvärt krystat ut när han pussar sin mamma. Jag tänker.. det där fick han kanske ett par extra pund för eller så är det regisserat. Du är inte den enda som inte har det så. :P

Ja, jag då sa...

Skulle tro att hans fru fick en rejäl hacka för att kyssa det otrogna svinet.
Den julen han har är nog inget att vara avundsjuk på.