tisdag, december 07, 2010

Misugås

Jag är lite frusen efter att ha spenderat hela förmiddagen utomhus. Jag, Jenny, Malin och pojkarna träffades i förmiddags för att gå och mata ankorna. Ankorna har varit Nemos största rädsla men nu är han supertuff och går efter dem och vill ge mat ur handen. Vi tog en promenad och lekte i en lekpark lite men när vi skulle gå hemåt igen blev Nemo plötsligt så himla ledsen. Tillslut blev han hysterisk och grät så han knappt fick luft. Jag blev lite orolig ett tag för så beter han sig aldrig och jag blev rädd att han hade ont eller något. Men efter att vi alla hjälpts åt att trösta och distrahera honom så gick det över. Han var nog sjukt trött för han var uppe och lallade innan klockan 4 imorse. Pigg och glad, ville bara prata och pussas. Tack och lov somnade han vid 5 igen.

Nu sover han ute i vagnen och jag har ätit två misugåsar (messmörssmörgåsar) och druckit varm choklad. Eller ja, typ en deciliter eftersom det var all mjölk som fanns. Sjukt störigt att jag inte köpte mjölk på Konsum när jag var där idag.

Inga kommentarer: