fredag, december 03, 2010

Efterblivna apor

Jag brukar kolla på Lyxfällan varje vecka och även om jag oftast tycker människorna som är med verkar vara totalt puckade när jag ser reklamen så brukar de ändå vinna mina sympatier under programmets gång. Men så finns det vissa som man bara blir irriterad på eftersom de verkar som om de är totalt social missanpassade. Som paret förra veckan. Tjejen var hemma och spelade typ Farmville hela dagarna medan mannen fick jobba OCH sköta hemmet. I slutet av programmet fick de gåvor i form av ett års förbrukning av hundmat till sina tre hundar och 15.000 kronor att handla på K-Rauta för. De drog väl lite på munnen och tackade men inte mer än så. De ska kasta sig runt halsen på killarna som hjälpt dem och tacka riktigt jävla mycket. Herregud, kan de inte bli regisserade att göra det åtminstone?

Sen vet man ju inte hur tv3 klipper det hela osv osv yada yada yada, men ändå.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Otacksamma jävlar!!!

Jenny Shima sa...

Jag håller helt med dig. De hade väl trott att de skulle få en utlandssemester.