fredag, december 17, 2010

På Spåret

Vi har nyss kollat på På Spåret och jag blev så glad när jag såg att Martina och Erik Haag var med. Och ännu gladare blev jag när de nästan utklassade Marcus Birro. Jag kan inte med honom alls, tycker han är totalt överskattad och verkar vara en rätt tråkig typ. Jörgen blev däremot lite ledsen eftersom Birro är hans favoritpoet. Och jag klarade en fråga!!! En av musikfrågorna där svaret var Paul Simon, jag känner mig sjukt duktig.

Nu ska vi återgå till att spela Cartoon Network Racing, det är så roligt och vi är lite insnöade på det nu. På tal om insnöade så är vi nästan det här hemma, det har snöat så sjukt mycket sen igår. Imorgon skulle vi egentligen åkt till Tjörnarp och fiskat gädda men Kalle måste åka till Agusa och hjälpa till med ett par grejer eftersom han är inringd på jobb igen nästa vecka. Tråkigt för mig för då är jag fast här, börjar nästan bli lite lappsjuk. Och som vädret är nu har jag ingen lust att åka kollektivt någonstans. Någon som vill komma hit och leka imorgon??

Och så har jag sökt 5-6 jobb idag, håll tummarna!

Inga kommentarer: