onsdag, december 01, 2010

Lycklig kanin

Det blev en kanonfin vinterdag med sol och blå himmel. Jag och Nemo gick ut för att städa hagarna och släppa ut Herr Kanin men jag fick dra Nemo på pulkan i trädgården för det var så mycket snö att han knappt kunde gå.



Herr kanin blev superglad när han fick komma ut igen. Hoppade runt i snön, grävde gångar och tog glädjeskutt. Hoppas han kommer trivas bra med sina nya kompisar sen.

Snart är det Greys Anatomy och sen ska jag bums i säng. Det är fan drygt att vakna 5.30, man blir inte människa på hela dagen. Jag måste bara berätta, det är så roligt. Idag gjorde jag pyttipanna till middag eftersom jag hade en massa överbliven älgstek i frysen sen min födelsedagsfest. Jag hackade ner lite korv också och Nemo som är helt galen i korv glufsade i sig alla korvbitar och satt sen och ropade: Korv korv korv korv! hela middagen. Både jag, Kalle och Jörgen fick pilla ur våra korvbitar för att han skulle bli nöjd. han är så knasig.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Åh göllekaninen! Jag var lite orolig att han skulle vara helt traumatiserad och tycka att det var läskigt där!