tisdag, december 07, 2010

Stulen bild + update

Jag satt och kollade på kaniner på Blocket nyss för skojs skull och hajjade till när jag kom till den här annonsen. Det är Dino på bilden, en bild som jag tog på honom när han nyss flyttat hit. Jag var helt säker på att det var Dino och min bild och mycket riktigt, på Facebook har jag lagt upp bilden här.

Vad hade ni gjort? Ska jag kontakta den som satt in annonsen?



Update:

Jag ringde till familjen och för att göra en lång historia kort så var det deras dotter som lagt ut annonsen och det hade krånglat att föra över bilder från kameran till datorn och då hade någon kompis kommit med förslaget att de skulle hitta en bild på en liknande kanin på internet. Pappan som jag pratade var mycket trevlig och bad om ursäkt och har tagit bort annonsen. Slutet gott allting gott!

4 kommentarer:

jenny, veberöd sa...

kontakta den som har annonsen och fråga om du får komma och se på kaninen och fråga personen om det är kaninen som är på fotot eller nått, uch kan inte folk ta foto själva för!!!

Erika sa...

Ja! Kontakta henne för guds skull... Sjukt vad folk håller på.

Lina sa...

kontakta henne! jättefult gjort!!

äppelblomman sa...

Bra att du ringde!!