fredag, juli 23, 2010

Vi var till läkaren med Nemo idag och det visade sig att han har inflammation i höger öra. Stackars liten. Idag har han varit pigg och inte alls febrig, tempen var på 38 grader.

Efter läkarbesöket körde vi till Staffanstorp och storhandlade och köpte grejer till Kalles kalas imorgon. Han fyller hela 28 år och har önskat sig en New York blueberry cheesecake. Kalles föräldrar kommer imorgon på middag och om någon annan känner för att komma förbi och gratta honom och äta lite cheesecake så är det helt okej!


Nu ska jag gå ut och vattna lite och sen kanske jag ska sy ett par kuddar, eller bara slappa i soffan. Jag kommer aldrig kunna somna ikväll för jag har varit uppe till klockan två och kollat på Melrose Place två nätter i rad och idag tog jag en nap på ett par timmar på eftermiddag. Bra.

Inga kommentarer: