torsdag, juli 29, 2010

Bad blogging, jag vet! Men jag har inte råd att låna Kalles iPhone så mycket. Nemo fyller ju snart år och jag vill ha råd att köpa en present till honom.

Jag sitter på verandan till Kalles föräldrars sommarstuga i Rigeleje. Det är mulet men rätt varmt ändå. Vi ha gått en långpromenad till havet och nu ska vi äta korv med bröd till lunch och när Nemo vaknat ska vi åka till Tomelilla och shoppa loss på Bo Ohlsson. Eller ja, Kalle iallafall, han har ju alla mina pengar.

Imorgon kommer Evelina, Bena, Vilde, Alve, Peter och Silje hit och det ska bli så roligt! Jag har inte träffat Eve på 100 år!

Förresten, jag har kommit på vad jag ska göra med pengarna jag fick för bilen. Jag ka köpa verktyg och material till Kalle så han kan bygga om kaninhagarna!

Inga kommentarer: