tisdag, juli 27, 2010

Igår hängde jag och Nemo med Jenny och Oliver på badet här i Veberöd. Pojkarna var så söta i sin badrockar och plötsligt kröp Oliver fram till Nemo och tog initiativet till en puss. Nemo var inte sen att vara med.



På tal om Nemo så håller han på att driva mig till vansinne. Han skulle prompt upp klockan 6 idag fast han fortfarande var skittrött och grät och drog sig i öronen (som han alltid gör när han är trött). Nu när vi är uppe är han så jävla gnällig, inget duger, bara förbjudna saker och när jag tar bort honom blir han helt förstörd. Om jag inte tar upp honom gnäller han, om jag håller honom gnäller han, när han ska äta gnäller han, när han leker gnäller han. Enda gången han är nöjd är när han får lägga vantarna på något han absolut inte får ha. Jag blir knäpp snart.

Inga kommentarer: