fredag, juli 02, 2010

Imorgon åker vi hem till Skåne igen. Trist att åka härifrån, det är så lugnt och skönt och mysigt. Men samtidigt är det kul att vara hemma och kunna pyssla med sina växter och träffa sina vänner. Mamma och pappa kommer ner till Nemo fyller år så vi ses snart igen.

Idag har det varit kanonväder. Marika sov över efter grillfesten igår och vi har solat och badat. Efter att vi badat ramlade jag i sjön med kläderna på. Lovely.

-Vad heter hon?
Nemo har tjejkläder från Lindex och HM på sig. Jag tycker han är jättefin.

6 kommentarer:

Mirja sa...

inget fel på hans kläder, folk som tycker att såna här kläder endast kan bäras av tjejer är från stenåldern. Varför skulle inte killar kunna bära prickigt och kaninfigur på? galet! Jag hade inte ens reagerat att det här är tjejkläder om inte du skrivit det! Härligt att Nemo får ha på sig vad som helst! :)

Anna sa...

han är jättesöt!!

Magdalena sa...

En skönhet klär i allt. Puss!

LolitaRegina sa...

Smilla hade blå byxor och en blå body med Barbapapa igår. "Vad heter han?" blev den givna frågan när vi gick en liten promenad på stan..

Lilla Anna sa...

jo den växer på bra! Fast jag ser inte det själv så som andra ser det.

Tänk att din stora gosse legat i din mage, helt sjukt!! Jag kan inte fatta det!
Myste me bebisar igår o kan inte fatta att jag har en i magen.. hur går dte till??

Kram

Lundström sa...

Jättefina Kläder, på söt unge!