torsdag, juli 08, 2010

Jag är jättetrött och borde ligga i sängen och sova vid det här laget men vi har haft besök hela kvällen och sen kan jag ju inte hålla mig från datorn. En stund på kvällen måste jag få fly in i alla andras liv och se vad dem har för sig.

Imorgon är det fredag och inget speciellt händer. Jag ska fortsätta mitt städprojekt jag började med i tisdags då jag tar ett rum varje dag som jag storstädar. Jag började med tvättstugan i tisdags, badrummet igår och köket idag. Varje rum har tagit ungefär lika lång tid som det tar att städa hela huset annars men jag har verkligen varit noggrann och gjort sånt jag inte gör vanligvis. Imorgon fortsätter jag med sovrummet.

Och nu ska vi ha en liten tävling:

Tror ni att Kalle har märkt hur mycket möda och besvär jag haft med vårt hem de senaste dagarna?


Inget undgår denna knivskarpa blick! Eller..?

1 kommentar:

Juristen sa...

Tyvärr tror jag inte den annars så "uppmärksamme" Kalle har märkt någon skillnad, NEJ! Vad vann jag?!?!? Puss