lördag, juli 24, 2010




Nu har vi haft kalas för Kalle hela dagen. Grillad fläskfilé, rotsaker i ugnen, potatissallad utan potatis, kryddsmör, vin och cheesecake. Kalle har fått en massa presenter. Av mig och Nemo fick han en t-shirt, en tröja, en skjorta, en grillbok och en verktygslåda och av sina föräldrar en jättefin bänk att ha utomhus.

Jag tror Kalle är nöjd med sin dag och det är jag med. Nu har jag tyvärr så jävla ont i visdomstanden så jag dör men jag blandade nyss vinet med en värktablett som är av det lite starkare slaget så jag hoppas den kickar in snart.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Det verkar som ni har haft en mysig dag. Miss you, guys!

Juristen sa...

Det låter bra o mixa sånt! Jag e så stolt över att du inte har lärt dig nånting... Suck! Som jag har för sökt, allt förgäves.