tisdag, september 15, 2009

Var det någon som såg Svenska Hollywoodfruar igår? Jag satt bänkad eftersom jag kände en stark dragning till programmet första gången jag såg reklam för det. Och så underbart det var! En av fruarna verkade så otroligt korkad och pratade så långsamt och sa de mest underliga grejerna, en var så opererad att hon såg ut som Jokern och sen den där Anka-kvinnan.. Mer osympatisk människa får man ju leta efter. Kul med alla miljoner men sen satt hon och hånade mannens fans som är de som gör det möjligt för henne att spendera 16000 dollar på smink i månaden. Fantastiskt program!

4 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Jag kollade och jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Hur roligt kan det egentligen vara att stå vid sidan om sin man och bara vara snygg, fast ärligt talat tycker ju inte jag att silikon och anorektiska kroppar är snyggt. Attityden hos Anna Anka, jag skrattade varje gång de sa hennes namn, var ju skrämmande. De andra två verkade lite snällare men rätt underliga ändå. Jag kommer nog bara för nyfikenhetens skull att titta vidare ändå och vara glad över att jag inte lever ett så ytligt liv.

äppelblomman sa...

Ha ha ja man vet inte om det är ett skämt eller inte;-) Men det är ju alltid kul att följa såna dumma blondiner....;-)

Mirja sa...

hihi, jo jag var också tvungen att kika på den, helt underbart vilka stollar! :)

Lena sa...

"Ja där var brosket!" Det säger väl ungefär var intelligensnivån ligger, jag älskar det!