måndag, september 28, 2009

Tack för era tankar och synpunkter på förra inlägget. SKÖNT att det finns fler som känner som jag, då behöver jag inte oroa mig för att jag är knäpp.
Idag har jag och Nemo hälsat på på mitt jobb och det var så roligt. Nemo fick världens coolaste kläder och jag hängde hemma hos Ida och Daniel ett tag. Kollade även in café Zena som snart kommer öppna på Agnesgatan. Ett italienskt lantligt café med världens mysigaste innegård och med yoga- och avslappningsrum i källaren. Dit måste ni gå när det öppnat för det kommer vara ett av de mysigaste caféerna i stan med underbar personal.

Ikväll har jag varit på bebisklädparty hos min granne och det var jättekul och superfina kläder. Jag beställde en plyschoverall och ett par plyschbyxor till Nemo. Han kommer bli så sjukt söt i overallen. En sån skulle jag också vilja ha.

Imorgon blir det en mysig hemmadag med tvätt. Nemo har fått så mycket fina kläder i present senaste dagarna så nu ska de tvättas och läggas in i skåpet. Bebisen har börjat med kläder i storlek 62 nu, han är så stor! Och världens sötaste...

1 kommentar:

Anonym sa...

Den dressen köpte jag förra månaden till Wille och han hade den på sig för första gången idag...Så sjukt söt han var i den :O))
Wille hälsar till Nemo att han har bra smak.
Fru Rönnerfors