lördag, september 19, 2009

Lugn och skön lördag. Vi har nyss varit ute på en långpromenad i skogen och nu håller jag på att laga en älggryta. Får se hur det går att äta den, jag är fortfarande lite rädd för rött kött.

Bion igår var jättebra. Jag älskar Stieg Larssons böcker och längtar väldigt mycket till nästa film. Jag och Maggi träffades en stund innan bion och köpte lite kläder till våra bebisar. Nemo fick en grön velourjacka med tillhörande gröna byxor och en muminpyjamas. Allt i storlek 68 eftersom han redan har mycket i 62 som är nästa storlek för honom.

Efter bion gick vi till Pizza Hut och åt och pratade tills de stängde. En underbar kväll, det är så mysigt att umgås med fina vänner.

Kalle kanske ska iväg och jaga ikväll och då ska jag nog se någon skräckfilm. Om han inte åker så blir det nog ett avsnitt av True Blood.

Och jag som tänkte baka kakor och så räckte inte mjölet. Typiskt.

Inga kommentarer: