lördag, september 05, 2009

Det blåser och regnar mest hela tiden idag. Mysigt inneväder, men jag tänkte försöka ta mig ut på en promenad ändå.

Klockan är snart tre och jag har inte ens hunnit borsta tänderna. Nemo har tryckt sina fötter i gips och färg och sen har han badat och vi har ätit frukost och sen har jag suttit här och valt ut bilder för framkallning. Tiden bara springer iväg och ingenting blir gjort.

Igår kväll såg vi två avsnitt av True Blood och det var så sjukt spännande! Vi ska se ett till ikväll och på måndag eller tisdag finns nästa avsnitt att ladda hem. Vi ska även äta tacos ikväll och för att slippa bli avbrutna eller kasta i oss maten ska vi förbereda så att när Nemo somnar är det bara att fixa klart det sista och sen äta i lugn och ro.

Nu känns det verkligen som att hösten är här och det känns lite sorgligt samtidigt som den fick en underbar start med en liten Nemo!

3 kommentarer:

Jennie sa...

Så gooo! :)

Jöns Marie sa...

Sååå himla söt, när ni kommer upp till Kättbo så ska jag gosa hela dagarna med Nemo =)

Linda sa...

Fin liten kille ni har :)
Grattis!