lördag, september 26, 2009

Lördag. Vi gör inget speciellt. Kalle är i Malmö och fixar lite grejer och jag och Nemo bakar kakor. Men just nu kollar han på Lipstick Jungle medans smöret ska bli rumstempererat och jag satte mig här. Vi har varit ute på en långpromenad och jag känner mig utvilad idag eftersom Nemo sov till halv sex imorse, jag gick upp, matade honom och nästa gång han vaknade tog Kalle honom så jag fick sova ut. Sen bakade Kalle jättegoda scones som han överraskade mig med. I gengäld har jag laddat hem filmen Brüno som jag vet han vill se. Jag är inte så sugen på den men vad gör man inte för sin darling?

Imorgon ska vi till Saxtorp och fira både Mikael och Cedric, det ska bli väldigt trevligt!

2 kommentarer:

Juristen sa...

DARLING!!?! Hahahahhahaahahahahahah...

Linnéa sa...

eller hur, jag tänkte skriva min man först. ;)