torsdag, september 24, 2009

Jag ska börja träna. Inte alls långt från oss ligger det en gym som har massor av, förhoppningsvis, roliga pass. Powerbox, bodyjam, bodystep, bodypump och en massa annat. jag har gått på mycket sånt förut och gillar träningsformen och variationen. Så imorgon eller nästa vecka ska jag gå dit och köpa ett 20-kort. Hoppas kroppen orkar, jag är inte alls i bra form men jag tror jag har bra muskelminne och tränade ju mycket förut.

Helst hade jag velat dansa samba men det är för långt att åka och tar för mycket tid nu när Nemo är så liten. När han blir fyra vill jag sjukt gärna att han ska börja på capoeira så då kan vi åka tillsammans.


Tre av mina favoritshower






Jag saknar dansen, det var riktigt riktigt roligt.

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag rekommenderar verkligen Bodycombat, galet roligt, kampsportinspirerat. :)

Evelina sa...

mmm visst var det roligt :D