fredag, september 11, 2009

På morgnarna är Nemo sitt allra mysigaste jag. Han ligger och gurglar och ler och sprattlar i vår säng och är så söt och go. Idag fick jag några bilder på hans fina leende även om det inte var det allra lättaste.


Idag är vi hundvakter åt Sickan eftersom Kalles föräldrar är i Tyskland. Vi har gått en promenad i solen och Nemo har nyss badat och sover nu i sin fina badrock. Den är i storlek 62 men funkar ändå att mysa i.


Ikväll ska jag och Nemo på tjejmiddag och Nemo har bestämt att han ska ha en av sina favoritoutfits men jag har lite svårare att hitta något bra. Jag vill ju vara festfin samtidigt som plagget ska gå att amma i samt inte vara för litet. Inte det allra lättaste alltså. Men det lutar åt mina nya jeansleggings och en vit tunika. Inte så roliga kläder kanske men jag får festa till det med sminket istället. Det var länge sen jag var uppsminkad till fest vilket jag tycker är halva nöjet.
Nu ska jag ta en snabb dusch medans Nemo sover, får be Sickan hålla ett öga på honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli såååå kul ikväll!!!!

Saknar min lilla gudson och min bästis såklart....:)

Puss & kärlek till er.

/M

Elisa sa...

Det ska bli så kul att se både dig och Nemo festklädda ikväll!
Kram