måndag, september 21, 2009

Jag och Nemo har varit på tur idag. Först på Ikea där vi inhandlade lite nödvändigheter såsom en matta till tvättstugan, ett diskställ till mamma, en korg att ha blöjor i, nya kuddar till soffan, diskborstar och lite sånt. Sen ville Nemo svänga förbi Burlövs Center på vägen hem och där köpte han sig ett par vantar och en rolig body. Han tyckte bodyn var så rolig att han köpte likadana till Cedric och Juristens bebis som de ska få i present. Sen tjatade han på mig att jag skulle köpa en vit tunika på Gina Tricot, likadana som jag har i vinrött och ljusblått/grått. Han tycker jag är så fin i vitt nämligen.

Nu leker Nemo med Kalle och jag har gjort en paj som står i ugnen. Jag hoppas den blir god med kalkon, fetaost, soltorkade tomater, broccoli, majs och paprika. Ett halvt glas rött har jag också stjälpt i mig. Rödvin saknade jag som fan i slutet av graviditeten, rödvin och brieost. Juristen kom till BB med en brieostbagel till mig, det är riktigt vänskap det!

5 kommentarer:

Evelina sa...

oj, oj,oj vilken viljestyrka Nemo har och redan kan han få mamma dit han vill - det bådar inte gott för tonåren ;)

Jenny Shima sa...

Brie, kallrökt lax och rödvin saknar jag. Det lär ju räcka med ett litet glas men det gör ju inget.

Juristen sa...

Tjänster ger gentjänster! =)

Juristen sa...

Åh ska man behöva gå o va nervös över den här bodyn redan nu... Hahahah!

Vadå? sa...

What, ska man inte äta brieost då man är gravid?