onsdag, september 23, 2009

Sjukt kul med alla saker ni stör er på! Speciellt kul att Mirja började att skriva att hon inte störde sig så mycket men sen skrev två kommentarer med flera störningsmoment! Vi kör på Emmis önskemål om en Störningstisdag då man får störa sig en massa, kommer bli skitkul.

Jag såg nyss på förra säsongens två sista avsnitt av Greys Anatomy och fy fan vilket hemskt slut. Jag fattar inte hur man kan bli så berörd av en tv-serie men jag mådde nästan illa för det var så hemskt. Tur jag hade min goa lilla bebis sovandes på bröstet så jag kunde krama honom extra hårt. Kan knappt vänta på nästa avsnitt.

Torsdag imorgon då, igen. Veckorna går så sjukt fort! Idag har jag varit i Ystad och hälsat på Juristen. Vi gick på stan och fikade och Nemo shoppade ett par jeans på Lindex som var supersnygga, och strumpor på HM. Men nu har han köpstopp, helt galen i att handla ju. Måste nog ansöka om mer i barnbidrag till honom om det ska fortsätta så här.

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka té innan det är dags att sova.

Inga kommentarer: