tisdag, juli 01, 2008

Fy fan så mätt jag är!!! Jag måste gå en promenad för jag dör om jag lägger mig och sover så här. Jag bakade en rabarberpaj idag och tillsammans med mor och far har jag ätit upp nästan hela. SJUKT! Med glass till... Inte bra. Tur jag började dagen med en 5 km lång powerwalk och övningar efteråt. Morgondagen kommer starta på samma sätt.

Idag har jag möblerat och gjort fint i friggen och även bäddat uppe på loftet så det blir premiärsovning där inatt! Det är sjukt mysigt och jag vill ha en friggebod i min och Kalles trädgård också.

Imorgon blir det förhoppningsvis sol och bad hela dagen!

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad underbart att du är i Kättbo! Jag hoppas du får det bra där på din semester. Min mamma kommer hit ikväll, helt underbart. Ha det bra,
Kram från Gittan