fredag, juli 04, 2008

Long time no see!

Idag har jag och mamma varit i Mora och shoppat lite. Jag har gjort fina fynd och fick världens finaste klänning av mamma i förskottsfödelsedagspresent, från Kappahl av alla ställen. Ikväll har vi haft grillfest med lite grannar, spelat kubb, sjungit allsång och kollat på Nvandrarna på Youtube.

Igår var jag hos min kära vän Ulli i Lima till halv två på natten. Vi satt och kollade i gamla skolkataloger och det lät ungefär så här:
- Skabb.
- Skabb.
- Skabb.
- Vad gör hon nu för tiden?
- Skabb.
- Åh fy fan jag spyr.
- Skabb.
- Skabb.
- Åhhh han är så snäll...
- Skabb.
- Skabb.

And so on. Jag insåg att jag inte gillar så många från min gamla skola.

Imorgon ska det bli kanonväder igen och jag planerar en heldag på bryggan. Jag har badat varje dag hittills och även motionerat så jag är sjukt duktig. Hilde har rymt en gång och Musse två gånger. Musse har hoppat över staketet och Hilde har hoppat från sitt hustak och över. Lovely.

Hoppas ni har det bra! Ni verkar ju inte sakna mig alltför mycket.............

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade också ett klädesplagg på Kappahl häromdagen! Ibland förvånas man haha :)

Anonym sa...

Jag saknar dig, eller dina inlägg i af :)

Unknown sa...

Joo det gör jag!