torsdag, juli 10, 2008

¨
Vad säger Hilde?

7 kommentarer:

LolitaRegina sa...

ingen aning om vad hilde vill säga, men söt är hon! :)
vad jag vill säga däremot är tack för dina fina ord i senaste kommentaren.. *glad* tyvärr är det nog på det sättet att jag lätt skulle kunna gå ner typ 10 kilo till, utan att på nåt sätt väga för lite.. den bistra sanningen :/ bilderna jag lagt ut på bloggen är ju bara sådana som jag själv upplever som bra, så det är nog därför du fått intrycket att jag är smal ;) (man vill ju framstå som rätt okej liksom :P)

Anonym sa...

"Geeeeeeeeeeeeeeee mig den där moroten!" ;D

Kaninmunnar är så söta :P

LolitaRegina sa...

jag tror att vi är lika långa (jag är 1,68), och vi vägde nog ungefär lika mycket har jag för mig - innan du blev sådär jättesmal och snygg.. ;)

LolitaRegina sa...

känns ibland som om det finns smidigare sätt att konversera på än via bloggkommentarer.. ;)
här finns jag på msn: liten_bambi@hotmail.com :)

Anonym sa...

Hon ser ju helt gaaalen ut! :S Livsfarlig liksom.

Anonym sa...

Men gud så söt!! :)

Anonym sa...

Haha vilken rolig bild på kaninen! Jag såg din kommentar om att du var här.. du skulle hört av dig :) Fast du kanske inte hade någon tid.. heh..