torsdag, juli 10, 2008

Nu är jag hemma i mitt lilla hus igen. resan ner gick bra, jag hade sällskap av Lisa och det var skönt att slippa åka själv. Däckade vid 21.30 igår och gick upp 6.45 idag för att åka till Lund och lämna in bilen för att få en dragkrok monterad.

Fixar lite här hemma, har så mycket nya, fina prylar så jag måste organisera om lite. Mina blommor har klarat sig men Kalle har nog vattnat aningens för dåligt. Hoppas jag kan rädda dom som ser lite dåliga ut. Men mina pelargoner blommar så sjukt mycket! Blommor och knoppar och massa vackra färger. Förresten så har mitt och mammas pelargonintresse gått från normalt till sjukligt. När vi var på kyrkogården i Siknäs så hade de gravar som sköts om av kyrkan sjukt fina pelargoner, så mamma tog ett skott av en och sen fick vi springa därifrån.

Saknar Kättbo och mamma och pappa men de kommer ju ner snart och hälsar på, om bara 5-6 veckor! Och innan dess kommer Marie och Rille, så roligt!

Nej nu måste jag fortsätta fixa lite, ska lägga in alla bilder i datorn sen. Jag har tagit sjukt många fina.

Inga kommentarer: