tisdag, juli 08, 2008


Det är sjukt kul att exprimentera med frisyrer och smink! Gör det ni med på http://www.taaz.com/ och lägg i era bloggar och tipsa mig sen.



Det är nästan så att jag blir sugen på en ny frisyr, samtidigt som jag trivs mycket bra i mitt afro. Men det hade gärna fått bli lite längre. Jag har fått många komplimanger om håret här uppe, och igår fick jag finaste komplimangen jag vet! Mammas jobbarkompis sa att jag är färgstark och det är den bästa komplimangen, andra gången någon sagt det om mig och mitt favoritord.
Imorgon åker jag hemåt Idala igen. Trist samtidigt som jag saknat Kalle, huset och kaninerna. Tråkigt att jobba hela helgen, från fredag kl 9 til söndag kl 21 i ett streck. Hoppas vädret blir fint iallafall så vi kan hitta på nåt kul, bada kanske.
Nu sitter pappa i soffan och kallar Christer Björkman för Christer Bögman så vi lär nog sysselsätta honom med något annat än allsång. Han borde själv öva för han och Peter ska leda allsång på torsdag när det är Kättbodagen.
Förresten, det blir hårdbantning när jag kommit hem igen. Alldeles för mycket gott har jag stoppat i mig!

3 kommentarer:

LolitaRegina sa...

tack för tipsen! hur snabbt går du 5 km när du powerwalkar?
och har du ännu fler tips? typ några goda grönsaker eller nåt i den stilen, så skulle jag bli tacksam! hur onyttigt är det med grönsaker och dip egentligen?
jag funderar faktiskt lite, lite på vk igen.. fast jag är rädd för att bli sådär besatt igen och inte kunna tänka på nåt annat än kalorier..

Anonym sa...

Andra från vänster där uppe passar du skitbra i :)

Anonym sa...

rödhårig var inte helt fel :)