söndag, juli 13, 2008

Nu är det bara 12 timmar kvar att jobba! Jag är ledig måndag och tisdag och sen jobbar jag onsdag och torsdag igen. På torsdag ska vi till Tosselilla så jag hoppas verkligen det blir kanonväder då.

Imorgon ska jag och Kalle åka till Kiviks marknad och det ska bli så kul. Jag älskar marknader och allt skräp man kan köpa där. Sen ska en kompis till Kalle och hans tjej följa med oss hem och även Jörgen skulle komma så jag hoppas på lite grillat och vin.

Ikväll vill jag bara slappa och kolla på en massa avsnitt av Sex and the City. Hade fått boxen under tiden jag var i Kättbo så jag hämtade den i torsdags och plöjde igenom fyra avsnitt redan då.

Nu ska jag duka fram lite frukost och hoppas på att dagen går snabbt och smärtfritt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhhh!!! Kiviks marknad!! Fy sören vad jag också hade velat komma dit. Tyvärr ska man ju jobba hela veckan. Sen är det dock tre veckors semester, tack och lov!

Anonym sa...

men HALLÅ!!!!! kan ni inte åka på tisdag när jag ska dit??????????