måndag, juli 21, 2008


Igår kväll åkte jag och Kalle till Dalby stenbrott för ett kvällsdopp. Det var ju inte kokhett i vattnet men inte så farligt kallt. Tyvärr var det några kräftor på stenarna så jag var livrädd för att bli attackerad och det blev ett kort bad. Kalle tyckte det var sjukt kallt och gick upp direkt.

När vi kom hem grillade vi kyckling och åt tillsammans med couscous-sallad och det var så gott! Speciellt med rosévin till.

Nu har jag precis ätit frulle och ska göra mig iordning för att ta bussen till Ystad för att hälsa på Juristen! Vi har inte setts sen vi slutade skolan men nu är det äntligen dags! Jag ska även passa på att köpa Kalles födelsedagspresenter, han fyller nämligen år på torsdag. Hela 26 år.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad vacker bilden är!

Anonym sa...

Vad härligt det verkar vara med kallt frisk vatten att bada i :) Jag jobbar ju i Dalby men har ta mig tusan aldrig badat i stenbrotten