måndag, juni 02, 2008

Jag hostar och hackar och snorar. Jävla skitförkylning! Ont i halsen har jag också, så det är verkligen synd om mig. Men om jag berättar vad jag har gjort idag så får jag säkert ingen sympati.

Jag har legat ute och solat precis hela dagen. Varvat det med lite städning, tvätt och en god veg-burgare. Och jag har läst nästan två böcker. Lovely. Synd bara att det är jobbigt att vara i solen när man är förkyld.

Nu väntar jag på Kalle för vi ska grilla och jag saknar honom. Vi har inte hittat på något eller umgåtts ordentligt på jättelänge nu, men det blir lätt så när man har olika scheman. Jag har kommmit hem sent på kvällarna och han har lagt sig tidigt, och så har vi haft massor att fixa här hemma. Men nu känns det som man kan ta det lugnt ett tag.

Imorgon vill jag åka och bada om det är så varmt som idag men jag har ingen bil och jag vet inget ställe häromkring som jag skulle kunna cykla till.

2 kommentarer:

LolitaRegina sa...

ja, vädret är ju sjukt ljuvligt!
vad läste du för böcker? *nyfiken*

Anonym sa...

Knivsåsen stenbrott efter väg 11
Tvedöra sandtag
super