måndag, juli 30, 2007

Utmaning!

Gör en bildsökning på Google på svaret du får fram genom att ställa dig följande frågor: Mitt förnamn, mitt efternamn, min favoritfärg, senaste maten jag åt, min dåliga vana, min favoritgrönsak, mitt favorithusdjur, staden jag bor i, det mest användbara i mitt hem, mitt senaste inköp och detta gör mig glad.
Ta sen första bilden och lägg in under frågan. Det blir faktiskt rätt kul, kolla bara vad som är mest användbart i mitt hem...


Mitt förnamn:



Mitt efternamn:


Favoritfärg:





Senaste maten jag åt:




Min dåliga vana:



Min favoritgrönsak:



Mitt favorithusdjur:



Staden jag bor i:



Det mest användbara i mitt hem:



Mitt senaste inköp:



Detta gör mig glad:


Jag utmanar Majja, Moni, Raur, Mayumi, AnSo, Lisa, Mirja, Lollan, Ninni, Lilla Anna, Maua, LolitaRegina och ALLA ANDRA som har lust.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kul att bli utmanad när man loggar in på din blogg första ggn på en månad. :) varit på semester. ska snarast antas!

Lort sa...

utmaning antagen!

Anonym sa...

Haha! Var får du alla dina idéer ifrån?!!