lördag, juli 28, 2007

Ost, kex, vin och brudar.

Osten flödade och vinet likaså. Det blev en lyckad kväll med massor av dans. Fru Larsson sitter väl just nu och skriver ett argt brev till regeringen och förbannar sig över att vi spelade SÅ HÖG MUSIK!

Ostbuffé * Ida tar vindrickandet på allvar
Maggi, Elisa och Eva * Elisa tog bara glaset från munnen om hon skulle fylla på det
Jag gillar urringat * Jag och Ida
Nina och Maggi * Kalles våta dröm: två tjejer som ålar sig mot hans terrarium
BHCHOCK!!! Tur att kronprinsessan Victoria inte kunde komma, detta hade ju chockat henne rejält * Glada vänner

Dansa och häng med * Hemma igen, trött men glad
-----------------------------------------
Idag mår jag finfint och jag tänkte cykla ner på stan för att besöka mitt andra hem Indiska och ta hem ett par klänningar som jag behöver för garderoben ekar lite tom. Jag kommer ju aldrig hinna använda dom eftersom jag oftast har min smickrande uniform, men ändå, det är ju kul att shoppa.
Ska nog titta in till stackars Ida som jobbar idag och se om hon kan bjuda på någonting ätbart. På vägen hem ska jag ge videomix ett besök och köpa glass och hyra film.
LOVELY!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju som om du har en helmysig dag framför dig :D

Anonym sa...

Taaaack gumman för igår! Jag hade superkul - trots att vi var på KB med vääääldigt ungt folk ;)Puss puss

Anonym sa...

Ja mysigt! Men huuur lyckades jag att inte komma med på ett enda kort!Det har ju aldrig hänt. Bajsade jag? :P

Linnéa sa...

raur: det har det varit, när det sen bärjade ösregna var det pricken över i..:)

nina: det var sååå kul, tack själv..:) synd kb är så tråkigt!!!

lisa: haha ja kanske, eller så låg du och spydde. närå, du var med på kort men det blev inte så många bra från kvällen, mörka och suddiga..:/

Anonym sa...

Tack för en kul kväll!!!