måndag, juli 23, 2007

Ge mig ledigt...

Helgen försvann alldeles för snabbt och jag känner mig allt annat än utvilad. Festen blev jättelyckad och rolig, snittarna var goda och uppskattade och presenterna var fina.

Igår var jag och Kalle kvar i stugan till 21.40 då vi tvingade oss att köra hem. Hade velat vara kvar där en dag till...

Tårtan som jag bakade blev LOVELY, tyvärr har jag inga bilder för minneskortet störar sig, men jag bjuder på en annan bild på en mycket vacker tårta som jag och Marika gjorde till grannarna för en sisådär 6 år sen.



Snart ska jag och Kalle äta thaimat för att fira att det är min namnsdag! Emma-dagen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill med ha thai-mat! Var hittar man godast thaimat i malmö?

Linnéa sa...

raur: jag tycker krua thai har godast, finns på möllan.
men annars finns det ett ställe vid triangeln, mittemot burger king i samma hus som systemet som har god och billig mat. och Panomrung bredvid falafel no.1 på Möllan är god och billig!

Anonym sa...

fy fan, ser ut som gamlingarnas BAJS!! moahahah