söndag, juli 08, 2007

Söndag

Det här känns inte som en bra dag. Jag är trött, känner mig konstig och saknar mamma och pappa. Jag börjar jobba kl 9 men har sovit väldigt dåligt sen 5 ungefär eftersom någon har varit uppe och kräkts en massa.
Jag önskar jag fick krypa ner i den varma sängen igen men icke. Ett litet plus är att jag för första gången denna veckan inte behöver cykla i regnställ och stövlar till jobbet. Allid något. Och jag har god lunch med mig, lasagne med en fin sallad.
Det blir nog väldigt lugnt idag så jag tar med en bok också och hinner kanske med en del läsning.
Vill att klockan ska bli 18 så jag kan cykla hem och mysa i soffan och kanske kolla på Desperate Housewifes. Har lånat de två första säsongerna av Marika.
Festen igår var trevlig med alldeles för mycket gott att äta. Tyvärr fick jag åka hem vid tolv-tiden och det känns alltid lika tråkigt att åka hem när andra är kvar och har kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att bli väckt så när man ska upp och jobba på dagen :( Hoppas det går snabbt på jobb iallafall!