tisdag, juli 03, 2007

Min date med Drew

Kl 18 träffades jag och Maggi på Möllan för att äta middag tillsammans. Valet föll på Nyhamn där servitriserna var långsamma men maten god. Maggi åt veg.burgare med pommes och jag åt lax med potatis och örtsås.
Efter maten avnjöt vi varsitt glas vitt vin som kostade 500 kr glaset men det var det värt eftersom jag med min sömn- och matbrist blev skitfull.


Vi satt på Davids Halls torg ett tag och raggade.


Och jag veeet ni är skitmånga som undrar men nej, vi är inte alltid lika hotta!



Efter jag hade återhämtat mig från fylleslaget så gick vi på bio för att se Hostel part II.
Innan filmen så uppträdde jag och Maggi vilket var mycket uppskattat. Maggi gjorde lite läskiga skrämselmoves så alla var skiträdda redan innan filmen började.




Den var underhållande men jag hade velat ha mer tortyr, de undanhöll för mycket. Jag vill bli äcklad.



En LOVELY evening, tack snygging!
PUSS

Inga kommentarer: