lördag, oktober 01, 2011

Sunny saturday

Vad hittar ni på denna soliga lördag? Jag gick upp tidigt med barnen och myste och bakade blåbärsscones som vi väckte Kalle med. På förmiddagen var jag och Nemo ute och städade till kaninerna och hoppade studsmatta. Det var så kul för Nemo hade en traktor med sig in till kaninerna och Smilla blev nyfiken och gick fram och nosade på den och då skrek Nemo:
- Neeej kaninen!!

Vi har städat bilen också, vilket verkligen behövdes. Vill gärna ha det rent och fräscht när vi ska köra långt nästa vecka.

Kalle och Nemo är ute och bygger en grej att förvara kaninernas hö i och jag och Leon har skypat med min mamma. Nu är jag vrålhungrig så vi ska äta resterna av gårdagens smörgåstårta och sen ska vi grilla bananer med choklad och marschmallows.



Inga kommentarer: