lördag, oktober 08, 2011

Över förväntan!

Det gick smidigare att köra inatt än vad vi kunnat drömma om. Vi kom iväg lite innan 23 och båda barnen somnade snabbt och sen sov Leon till efter 4 och sen kunde vi fortsätta direkt. Vi kom fram till Kättbo tio i sju imorse och Kalle hade kört nästan hela vägen. Kalle är sjukt duktig på att köra på natten. Jag körde bara en timme efter att Leon ätit och mina ögon höll på att gå i kors direkt.

Vi tog en sväng till Rättviks marknad idag och trängdes med sjukt mycket folk och letade efter Langos i två-tre timmar men hittade det inte. Nu är jag så trött att jag kan somna stående så jag hoppas att Leon kan tänka sig somna snart så jag kan gå och lägga mig. Imorgon börjar älgjakten så håll tummarna för Kalle! Jag, mamma, Leon och Nemo ska åka till min mormor som fyller 85 år.

Inga kommentarer: