lördag, oktober 22, 2011

Lovely lördag

Leon har sovit i sin vagga inatt igen och vi gick upp vid halv sju. Nemo vaknade och var ledsen inatt så Kalle bar ner honom till oss och det har varit mysigt att ligga och krama honom. Nemo kom upp för en stund sen så nu myser vi med te, tända ljus och Barnkanalen.

Jag har en väldigt rolig lördag framför mig. Klockan 11 kommer Jenny och hämtar mig för jag ska följa med henne och rida! Det ska bli så roligt och om jag tycker det känns bra ska jag fortsätta rida där en gång i veckan. När jag kommit hem ska Kalle åka och lämna Nemo hos hans farmor i lägenheten i Malmö där han ska sova inatt för vi andra ska gå på fest! Maggi och Ola har en försenad inflyttningsfest och det ska bli kul att träffa alla vännerna ikväll.

Vad har ni för lördagsplaner?



Inga kommentarer: