måndag, oktober 17, 2011

Märkligt.. men välkommet!

Förra måndagen vägde jag mig inte eftersom vi var hos mamma och pappa. Jag vet inte om de har någon våg men i vilket fall vill jag ju väga mig på samma våg varje gång för ett exakt resultat. Idag vågade jag knappt kliva upp på vågen eftersom det blivit MYCKET godis, fika, god mat och vin under vistelsen i Kättbo. Men till min stora förvåning och glädje hade jag gått ner ytterligare 2,2 kilo!! Helt otroligt. Total viktnedgång är nu 6,4 kilo och jag har bara ungefär 1,5 kilo kvar till mitt andra delmål, inskrivningsvikten på Mvc med Leon.



3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Men guuud va härligt!! En underbar känsla!
Kram K

Mirijam sa...

Gött! Själv vägde jag mig i dag och ville typ börja skära mig i armarna, men får väl typ sticka ut och springa istället.

Eijlert... sa...

Grattis! Vad härligt att det går så bra. Keep up the good work ;-)