tisdag, oktober 04, 2011

Nu drar det igång!

Det bästa med hösten är att alla härliga serier drar igång igen och förhoppningsvis hittar man något guldkorn bland de nya som börjar. I höst kommer jag med spänning fortsätta följa Desperate Housewives och Greys Anatomy. Jag kommer även ge Happy Endings och Body of proof en chans. Två svenska realityserier ska jag också titta på, Lyxfällan och Drömmen om ett barn där min gamla klasskompis Anna och hennes man Anders är med pch berättar om deras kamp för att få barn.

Vad kommer ni följa för program i höst?


Sista säsongen! Helt sorgligt...

3 kommentarer:

Anna sa...

Bra Linnea, gör reklam för oss!
Kram

Lundström sa...

Jag kommer om jag hinner följa IDOL och Bonde söker fru, så fort BIG BROTHER börjar så är det oxå en av mina favorit program.

Eijlert... sa...

DESPERATE så klart ;) Det är nog den enda serien jag verkligen följer. Annars så tänkte jag njuta av en bok i höst De sju böckerna om Narnia.