söndag, februari 28, 2010

Efter att ha lämnat, mamma, moster och kusinbarnen på flygplatsen var jag så trött och tänkte att jag skulle lägga mig och sova en stund när jag kom hem. Men jag var tvungen att gå ut på en promenad eftersom det var 6 plusgrader och sol! Vilka vårkänslor man får. På nyheterna sas det att det ska bli kallt igen nästa vecka men det får det inte bli. Nu när man fått en försmak på våren finns det ingen återvändo!

Efter promenaden plocade jag ihop lite sängkläder och sen har vi legat under en filt i soffan och tittat på Hotet från underjorden. En film jag såg typ 20 gånger när jag gick i sjuan. Nemo låg och tittade en stund, sen somnade han och vaknade för att se det otroligt spännande slutet.

Nu är jag hungrig men orkar inte göra något avancerat. Ska se hur mycket rester det finns från gårdagens älgstek och potatisgratäng.

Inga kommentarer: