tisdag, februari 09, 2010

Det här är vad jag gjort idag:


Det började som ett litet prjekt men tog nästan hela dagen, men nu har vi frysen full med gott bröd iallafall. Lagade chili sin carne till middag, underbart god! Så idag har köket varit min plats, precis som det ska vara..

Och här kommer den, finally, Kalles nya frisyr!


Jag tycker Kalle blev jättefin och det kanske inte ser ut som någon big deal men det var ett stort steg för Kalle och han tycker också det är fint och kul med något nytt! Så nu ska han ha den här frisyren i 15 år.

5 kommentarer:

Magdalena sa...

Vilket lyft! Kalle är så fin!

LolitaRegina sa...

Nu blev jag SUPERsugen på chili sin carne till middag! ;) Såhär med ca fem veckor kvar till bäbis ankomst har jag plötsligt blivit jättehungrig.. :P

äppelblomman sa...

Ååå vilket gott bröd!! Kanske lägga ut det på bloggen?
Kram

elisa sa...

Kalle är jättefin i sin nya frisyr!

Rickard sa...

Kalle blev jättefin i håret =)