tisdag, februari 02, 2010

Bara för att jag skrev att vi fått så bra rutner så har Nemo inte kunnat sova alls idag och skrikit massor av trötthet. Kalle håller på att lägga honom för andra gången men han bara gråter. Han fick en Panodil också eftersom det kan vara en tand som spökar. Hoppas han mår bra imorgon så vi kans imma. Och hoppas vi tar oss dit överhuvudtaget i det här snövädret..

Förresten, mitt godisförbud gick ju ut i söndags. Jag har varit duktig och fuskat noll gånger. Har fikat när vi varit bortbjudna eller haft folk här som vi bjudit på fika. Som resultat har jag gått ner 3 kilo sen jag vägde mig sist och det kändes ju helt fantastiskt. Jag fortsätter godisförbudet ett tag till, kanske till dopet och ser vad jag landar på då. Vore härligt att snart nå inskrivningsvikten. Sen skulle jag vilja gå ner 5 kilo till för att trivas bra. På fredag blir det dock lite gott att äta då Maggi och Elisa ska sova här eftersom vi ska till Ullared på lördag!

Jag är dödstrött idag, vet inte varför men jag ska ta och försöka lägga mig nu. Bara Nemo kan få ro först..

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Det är jobbigt när de små är helt otröstliga. Hoppas att det blev bra så att ni kunde komma ivg på simningen.

Och ha det gött på Ullared!! Jag kan varmt rekommendera hoppgungan som vi köpt =) Och snåla inte på våtservetterna och köp de billigaste, de var skit!!

elisa sa...

På fredag blir det myspys med massa gottis och på lördag är det roadtrip till Ullared! Ska bli så kul
:-)
Kram

Linnéa sa...

ninni: vi har en hoppgunga, jag ska bara hämta den hos min faster. :) tack för servett-tipset!!!

elisa: det ska bli supermysigt!

äppelblomman sa...

Så duktig du är som gott ner 3 kilo!! Tummen upp för dej! Skönt när man ser lite resultat på vågen då blir man mera peppad!!
Kram