söndag, februari 07, 2010

För 6 månader sen låg Nemo fortfarande i min mage men skulle snart förgylla vår tillvaro med att titta ut. Det har gått ett halvår sen han föddes och jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Jag vill pausa för snart har ett halvår till gått och då är han ett år. Nemo är allt jag önskade och lite till, jag trodde aldrig en bebis kunde vara så rolig och så härlig att vara med. Nu "pratar" han, skrattar, äter, sitter.. På ett halvår har han lärt sig allt detta, från att bara varit en liten skyddslös varelse vars enda instinker var att äta och sova. Det är helt klart det bästa som hänt, att Nemo kom till mig och Kalle och gjorde oss till en liten familj.


3 kommentarer:

Jöns Marie sa...

vilken fruktansvärt söt mössa! Det låter himla härligt att få bli mamma, vad kul att du trivs så bra i mammarollen =)

Anonym sa...

Visst är det roligt att vara mamma?
Manuela har facebook och har gått med i en grupp som hetter: "Jag har världens bästa mamman", hon hade inte berättat någonting, så när jag läste det blev jag också världens lyckligaste mamman!!!

Nemo är extrem söt med den mössa!!!

Mercedes.

Babbi - Bloggdesigner sa...

Söt!